pátek 23. září 2011

Dýňová strašidýlka

Tahleta strašidýlka nejsou žádnou novinkou, před pár lety je na svém blogu měla moje dcera Pája.
Zase přišel čas dýní a s ním i otázka co s nimi přináším tedy inspiraci pro vaše dítka. Sušené kytičky má doma určitě každá z vás a u těch tvořivějších se najdou i akrylové barvy kterými mají tykvičky namalované obličejíky. Čeká nás krásný slunečný víkend tak tedy hurá do tvoření :))






Všem Vám přeju krásný pohodový a hlavně slunečný víkend :))

7 komentářů:

  1. Jsou jako ženich a nevěsta, sluší jim to. Máš zvláštní tykvičky, bílé jsem ještě neviděla. Hezký víkend!

    OdpovědětVymazat
  2. To je náádhera, krása, se tu kochám a kochám a kocháám.

    OdpovědětVymazat
  3. Vlasti, jsou roztomilé! Odkaz přeposílám kamarádce, učí v MŠ!
    Zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Vlaďko, tenkrát jsem nasela celý sáček okrasných tykviček a vyrostly mi samé tyhle bílé, od té doby jsem je nesázela a letos jsem si je radši ušila :)

    Amelie, děkuju jsem ráda, že se ti u mě líbí :)

    Helenko, budu moc ráda když Páji nápad poslouží jako inspirace :)

    OdpovědětVymazat
  5. MOC HEZKÉ A VTIPNÉ.
    KRÁSNÁ PODZIMNÍ DEKORACE.
    PŘEJI PŘÍJEMNÉ PODZIMNÍ DNY.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  6. Vlasti, ti jsou moc hezcí. My budeme letos vyřezávat a dlabat. Syn touží po strašidýlku, tak co bych pro něj neudělala. Děkuji za komentík na mém blogu i za přidání odkazu na něj. Krásný víkend přeje Věra

    OdpovědětVymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat