pátek 30. září 2011

Japonské balónky a Andělka

Tak jsem zase po večerech trochu šila. Tentokrát to jsou japonské balónky, nebo chceteli uchopovací míčky a jedna Andělka. Tedy Andělky jsem šila dvě, jednu na přání a tahle druhá mě tak napadla, měla jsem udělané srdíčko ze lněné látky, tak jsem k němu prostě ušila Andělku :))
Balónky se snad ještě během dneška objeví v mém obchůdku na Fléru, Andělku tam dát nemůžu, ale je volná a brzo bude v mém druhém obchůdku.






Všem Vám přeju krásný víkend, polný slubíčka a dobré nálady :)))

3 komentáře:

  1. Ahoj, Vlasti, nemáš šití jako drogu? Pro dětičky musí být tvé míčky moc příjemná hračka. Fléru moc z osobních důvodů nehovím, ale není mi jasné, proč tam nemůžeš dát Andělku?

    OdpovědětVymazat
  2. Vlaďko, kdykoli jsem tam dala Andělku smazali mi ji a napsali, že porušuju autorská práva, no nevím, šije to kde kdo a navíc každý má svůj střih nějak upravený, originální.
    Já taky Fleru moc nehovím, ale tenhle účet založila Pája právě na japonské balónky, pak se začala naplno věnovat kanzaši a mě bylo líto když už to stálo takové práce aby to zůstalo prázdné, tak jsem ho trochu oprášila, předělala, něco našila a uvidím ať si žije svým vlastním životem. Oni mi to zase časem promažou, já se naštvu a zase mě tam rok nikdo neuvidí a tak pořád dokola :))

    OdpovědětVymazat
  3. Vlasti, úžasné šitíčko, hezkou neděli,
    Marcela

    OdpovědětVymazat