pondělí 26. září 2011

Srdíčková krajka a dýně

Zdravím Vás v těchto krásných dnech babího léta a zase Vám přináším pro inspiraci něco ze svého tvoření.
Krajku se srdíčky jsem háčkovala na přání pro jednu milou paní a šití dýní mě v posledních dnech úplně pohltilo, mám je všude kam se podívám :)))







11 komentářů:

  1. Vlasti,jsou moc krásné.Tu látku si koupila nebo si jí obarvila sama?

    OdpovědětVymazat
  2. Maruško, látku jsem barvila sama, bylo to dílo, ale výsledkem jsem docela spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vlastičko, jsou kouzelné!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Vlasti,
    jsou eňo ňuňo :-) krásné. Nejvíce se mi líbí dýňky v ošatce. Jukla jsem ti i do obchůdku. Máš tam mooooc hezké zbožíčko.
    pa Lenka

    OdpovědětVymazat
  5. Helenko, Leničko, děkuju za pochvalu :oD

    OdpovědětVymazat
  6. Dyne i krajka jsou moc moc hezke.

    OdpovědětVymazat
  7. nádhera, krása..úúžasnéééé. Tohle bych nezvládla.

    OdpovědětVymazat
  8. Vlasto, uchvatne. Muzu se zeptat, jak jsi to barvila? Moc, moc povedene. Hezky den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  9. Katko, nejdřív jsem si rozvařila oranžovou, žlutou a zelenou barvu na bavlnu. Potom jsem plátno rozprostřela na trávník a střídavě horkými barvami polévala,po uschnutí jsem opatrně vymáchala v octové vodě aby se barvy moc nevymyly a po usušená z obou stran zafixovala žehličkou na nejvyšší teplotu.
    Barvy jsem se na látku snažila lít do pruhů aby potom dýně vypadaly přirozeně.

    OdpovědětVymazat
  10. Vlastičko, ty dýně jsou kouzelné a na té ošatce vypadají jako "živé". Krásné dny. Jitka

    OdpovědětVymazat
  11. Vlasti, dýně jsou opravdu jako živé a kraječka taky moc hezká. Přeji krásné podzimní dny.
    Marcela

    OdpovědětVymazat