čtvrtek 15. září 2011

Vyšívané podzimní polštáře

Tyhle polštáře s podzimními motivy jsem vyšívala už před pár lety a každý rok touhle dobou přijde jejich čas. Tak když houby letos nerostou a jablek se urodilo málo přináším třeba pro inspiraci tyhle výtvory z mojí dílny :))




Všem Vám přeju krásný a slunečný podzim!

7 komentářů:

  1. Musím ti trochu oponovat, houby rostou a jaký - křemenáče, kozáci a husí pupky, teď začaly. Lišky rostou i ze silnice. Ale tak krásný, jako na tvém polštáři, to nejsou. Šípkový polštář se mi líbí nejvíc, moc hezký.

    OdpovědětVymazat
  2. Vlaďko, tak to se máš, že u vás rostou houby, já jsem našla jenom pod břízou u cesty pár kozáků, ale v lese ani prašivka :(

    OdpovědětVymazat
  3. Vlasti, to jsou opravdu nádherné polštáře! Precizní práce, moc se mi líbí!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Vlasti, to jsou nádherné polštáře. Moc se mi líbí hlavně ten s houbičkama.
    Hezký večer
    Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Fukčarinka zdraví Vlastu a vzkazuje Vlasti no co jiného mohu napsat: NÁDHERA.

    OdpovědětVymazat
  6. Maruško, tak jsi mě tu našla :)
    Děkuju za kokentář, články tu sice tak rychle jako na druhém blogu přibývat nebudou, ale budu moc ráda když se občas zastavíš :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak teda ... ty polštáře jsou parádní!!! Kde se dají sehnat takové přenádherné předlohy? Takové polštáře bych viděla v sednici. Opravdu - super!!! Tina

    OdpovědětVymazat