úterý 25. září 2012

Kynuté muffinové růže

Recept na tuhle dobrotu jsem objevila na Maminčiných receptech a hned vyzkoušela, musím vám tedy říct, že je to dobrota přímo nevídaná! Neměla jsem tedy růžičky ani zpoloviny tak pohledné jako autorka maminka Lenka, ale nevadí, chutnaly báječně a už není ani jedna.
Dovoluji si tedy na mém blogu zveřejnit tento recept a všem vřele doporučuji vyzkoušet.



Těsto jsem zadělávala v pekárně. Suroviny jsem vkládala v tomto pořadí:

220 ml mléka
2 vrchovaté lžíce změklého sádla
1 celé vejce
špetka soli
4 lžíce cukru krystalu
250 g hladké mouky
250 g polohrubé mouky
půl kostičky čerstvého hroždí

Těsto mi hodně vykynulo. Recept je uváděn na dvanáct muffinů, ale já mám asi nějaké menší formičky, protože to v troubě vypadalo jako hrnečku vař :D
Muffiny jsem plnila švestkovou nutelou z loňské úrody a byla to ňamka.
Postup nebudu přepisovat, Lenka ho má skvěle nafocený tak nebudu nosit dříví do lesa.




A toto je můj nový poklop , vejde se pod něj véliká bábovka nebo jakékoli pečivo. Objednávala jsem ji ze stejného obchodu jako jsou moje bábovkové formy.


1 komentář:

  1. Vlasti, u tebe tedy nezhubnu :o) Vypadají úžasně! A poklop taky!
    Měj se hezky, Helena

    OdpovědětVymazat